Monday, March 16, 2009

hai...welcome 2 my blog

Salam...


hai i'm marliza, just kol me mar or ja...actually hapy sgt dpt wat blog nie sbb leh share info n benda menarik ngan korg sume.....first aku nak thank kat family aku yg tercinta (mak, abg2, kakak2 & adik aku) sbb aku syang dorg sgt2, then kawan2 aku yg sporting cam ita,kak maya, kak t, kak is, nisa, epah, mardiana, mis n sume la yg kenal aku yg byk bagi kenangan dlm hidup aku yg penuh warna-warni...cewah..heheh...bagi aku hidup tak akn ceria dan bermakna klu tanpa dorg sume ni sbb aku sayang dorg sgt....first blog ni cam xreti lagi nak merepek pa, tapi aku cuba nak bercerita gak...hopefully korg support aku k...bagi idea2 bernas supaya aku leh merepek dlm blog nie....& tq sebab sudi buka blog aku yg xseberapa nie...huhu..(@_@)


Ni photo masa konvo dip (apart of my family...masa ni abah ada lagi.. Al-Fatihah)

Ha nie lak gambo member2 aku dari kiri berdiri (nisa, ita, kak t & kak maya)....dari kiri bawah duduk (kak is, epah & aku)...masa ni ada game futsal dapat no.2 ar...wa caya sama lu owg...ada skill ar...heheh



4 comments:

  1. congrats mar dpt wat blog..cayala..hehe..kte akan jd kwn sampai ble(as long as mar nk kwn dgn kte la..hehehe..gud luck in whatever u want to do...kte akan support mar..thank mar jd kwn yg baik pd kte...luv u...

    ReplyDelete
  2. welcome to the blog world...ahaha..mari kite same2 berblog sesame sendiri...ahaaa

    ReplyDelete
  3. hai mar!

    woww blog baru hehe! keep up good work yeahhh! add wani kat blog list, http://esoneniey.wordpress.com

    TQ coz being my fren since praktikal sama2 kat golden hope hehehe!

    jgn lupa visit yer ;)

    -wani

    ReplyDelete
  4. ok tq korg sume sbb tgk blog mar..luv u all

    ReplyDelete